Håndtering av produsent garanti.

 

Vi yter naturligvis garanti og reklamasjonsrett etter forbrukerrådets anbefalinger.

Dessuten har noen av de produkter vi forhandler, en ytterligere garanti fra produsenten – en produsentgaranti.
Dette er som navnet angir en garanti fra produsenten, som er direkte mellom dig som kunde og produsenten.
Denne garanti er gyldig med produsentens garantibetingelser og kan ikke sammenlignes med den reklamasjonsret og garanti, som er lovgittt for de første 2 årene.

 

Da det kan være vanskelig for våre kunder å håndtere produsentgarantien. Derfor har vi lagd en løsning, hvor vi håndterer prosessen med produsenten, slik at det blir lettere for dig i tilfelle av reklamasjon.

 

V-Tac

V-Tac har hovedkontor i England.
For at våre kunder ikke skal ha en vanskelig prosess med å sende defekte produkter til England for ombytting og igjennom en større RMA prosess, har vi laget følgende løsning:

Bemerk at denne løsninger kun er mulig, hvis vi har et tilsvarende produkt fra V-Tac på lager.
Bemerk at producentgarantien stadig er betinget av korrekt bruk av produktet, jf. producentens retningslinjer og spesifikasjoner for produktet.

  •          Du kan sende det / de defekte produktene til vårt lager med utfyllt formular på side 2.
  •          Vi bytter produktet til samme eller tilsvarende V-Tac produkt.
  •          Vi håndterer RMA prosessen med V-Tac.
  •          Vi tar oss av alle utgiftene i forbindelse med håndtering av bytting og RMA i forhold til V-Tac m.v.
  •          Eneste utgift for dig er forsendelse til vårt lager på Harestua og fra vårt lager til dig (89 NOK). Denne fragten til dig faktureres via mail og der sendes link til nem kortbetaling/Vipps eller faktura (kun bedrifter).

 

LEDlife

LEDlife har hovedkontor i Danmark.

For at vår kunder lett kan håndtere en reklamasjon, med det supportteamet de kjenner ved Ledlyskilder, har vi laget følgende løsning:

Bemerk at denne løsningen kun er mulig, hvis vi har et tilsvarende produkt fra LEDlife på lager.
Bemerk at produsentgarantien fortsatt er betinget av korrekt bruk av produktet, jf. produsentens retningslinjer og spesifiksjoner for produktet.

  •          Du kan sende det / de defekte produktene til vårt lager på Harestua, med utfyllt formular på side 2.
  •          Her etter bytter vi produktet til samme eller tilsvarende LEDlife produkt.
  •          Vi håndterer RMA prosessen med LEDlife.
  •          Vi betaler alle utgifterne i forbindelse med håndtering av bytting, RMA i forhold til LEDlife m.v.
  •          Eneste utgift for dig er forsendelse til vårt lager på Harestua og fra vårt lager til dig (89 NOK). Denne fragten til dig faktureres via mail og der sendes link til nem kortbetaling/Vipps eller faktura (kun bedrifter).