Retur og reklamasjon


Retur og angrerett

Ved returnering skal varen være ubrukt og i original emballasje. Husk å sende med en kopi av ordrebekreftelsen. Kjøper må selv betale for fraktkostnader i forbindelse med retur av varer. Du mottar en e-post fra oss når vi har mottatt varen, der vi opplyser om den videre håndteringen av din retur. 

Merk: Vi refunderer ikke frakt og håndteringsgebyr på ikke hentede pakker.


Det er svært viktig at du markerer pakken tydelig med navn og ordrenummer også på utsiden av pakken.
Sender du pakken med et sporingsnummer, må du si fra til oss på shop@ledlyskilder.no 
Når vi mottar dine varer, refunderer vi pengene dine. 

Bemerk at erfaring sier at retur av varer kan ta betydelig lengre tid enn forsendelsen ut til kunden. Kontakt oss igjen hvis du er redd for at vi ikke har mottatt eller registrert din retur. 

Returadresse:

LEDLyskilder.no
c/o Responsservice
Industriveien 9
4879 Grimstad
Norge

Alle returpakker skal sendes med Posten eller Bring

Jeg vil reklamere på en vare - hvordan gjør jeg det?

Skulle du mot formodning oppleve en feil på et produkt du har mottatt av oss skal du kontakte kundeservice på shop@ledlyskilder.no. Dersom produktet skal sendes i retur til oss, må du sende med detaljert informasjon om hva som er feil med produktet. Dette er nødvendig da vi sender produktet videre til produsenten som i sin tur har behov for disse opplysningene.


Ved betaling med Klarna:

Om du returnerer hele eller deler av bestillingen skal du selvsagt ikke betale for disse varene. Logg inn på klarna.com/no og flytt frem fakturaens forfallsdato med 10 dager. På den måten har vi mulighet til å ta imot returen og registrere den. På logg inn-siden hos Klarna kan du også kontrollere at returen er blitt registrert ved å hente en oppdatert versjon av din faktura. Du kan logge inn ved enten å oppgi e-postadressen du brukte under bestillingen, eller fakturanummer og personnummer. Skulle returen ikke ha blitt registrert når den nye forfallsdatoen nærmer seg ber vi deg om å kontakte Klarnas kundeservice, så hjelper de deg videre.